- Double-digit coding of examination math problems
Szczegóły obiektu: Double-digit coding of examination math problems
PDF
Struktura
Edukacja : an interdisciplinary approach.
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Abstrakt:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:281980
- ISSN:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Dwucyfrowe kodowanie zadań z matematyki
Twórca:Sułowska, Agnieszka; Karpiński, Marcin
Data:2012
Typ:artykuł
Double-digit coding of examination math problems
Twórca:Sułowska, Agnieszka; Karpiński, Marcin
Data:2013
Typ:artykuł
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2002–2010 na wspólnej skali
Twórca:Szaleniec, Henryk; Grudniewska, Magdalena; Kondratek, Bartosz; Kulon, Filip; Pokropek, Artur
Data:2012
Typ:artykuł
Wiek startu szkolnego a osiągnięcia w nauce w okresie wczesnoszkolnym
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2013
Typ:artykuł
Zróżnicowanie umiejętności początkowych w klasie pierwszej a efekt względnego wieku w klasie trzeciej
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2015
Typ:artykuł
Zróżnicowanie umiejętności początkowych w klasie pierwszej a efekt względnego wieku w klasie trzeciej
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2017
Typ:artykuł
Czy wielodzietność obniża osiągnięcia szkolne?
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2014
Typ:artykuł
Gimnazja wobec nierówności społecznych
Twórca:Sawiński, Zbigniew
Data:2017
Typ:artykuł