- Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych
Szczegóły obiektu: Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych
PDF
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991011777959705067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:339780
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Kompetencje personalne i społeczne : jak je rozwijać?
Twórca:Nowak, Anna; Stanek-Kowalczyk, Aleksandra
Data:[2016]
Typ:książka
Komunikowanie interpersonalne
Twórca:Hartley, Peter (1946- )
Data:2006
Typ:książka
Współtwórca:Wasilewska, Anna B. (tłumacz). Tł.
Asertywność w bibliotece : jak odkryć siłę swojej profesji? : poradnik
Twórca:Nowak, Lidia Teresa
Data:2012
Typ:książka
Komunikacja w grupie
Twórca:Hartley, Peter (1946- )
Data:2000
Typ:książka
Współtwórca:Chlewińska, Iwona. Tł.
Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza i umiejętności
Twórca:Morreale, Sherwyn P.; Spitzberg, Brian H.; Barge, J. Kevin.
Data:2007
Typ:książka
Współtwórca:Kobylińska, Dorota. Tł.; Jaworska, Aleksandra. Tł.; Izdebski, Paweł. Tł.; Barge, J. Kevin.; Jakubowska, Urszula Teresa. Red.
Argumentacja, perswazja, manipulacja : [wykłady z teorii komunikacji]
Twórca:Tokarz, Marek
Data:2006
Typ:książka
Wpływ społeczny w organizacji
Twórca:Kożusznik, Barbara
Data:2005
Typ:książka
Rozwój umiejętności pracowników w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów i skutecznej sprzedaży produktów finansowych
Twórca:Piotrowski, Tomasz
Data:2011
Typ:e-książka