- Kultura i rynek interdyscyplinarne szkice humanistyczne
Szczegóły obiektu: Kultura i rynek interdyscyplinarne szkice humanistyczne
PDF
Opis
- Tytuł.:
- Współtwórca: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY 3.0
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Powiązania: http://e-naukowiec.eu/wp-content/uploads/2013/10/Kultura_i_rynek.pdf ; Zobacz w Bibliotece Uniwersyteckiej KUL
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991008133509705067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:361441
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Postawy studentów tureckich wobec reklamy i jej percepcja w kontekście kulturowym
Twórca:Lewicka, Hanna
Data:2021
Typ:e-książka
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 : o reklamie, której nie było?
Twórca:Perczak, Judyta Ewa
Data:2010
Typ:książka
Reklama jako proces komunikacji
Twórca:Benedikt, Antoni
Data:2005
Typ:książka
Retoryka reklamy
Twórca:Lewiński, Piotr H. (1963- )
Data:2008
Typ:książka
Wiedza o reklamie : [od pomysłu do efektu]
Data:2009
Typ:książka
Współtwórca:Janiszewska, Karolina; Korsak, Rafał; Kwarciak, Bogusław; Lewiński, Piotr; Lisowska-Magdziarz, Małgorzata; Nierenberg, Bogusław; Nowińska, Ewa; Zimny, Rafał
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Twórca:Doliński, Dariusz (1959- )
Data:2008
Typ:książka
Aspekty kultury współczesnej : analizy i interpretacje wybranych zjawisk
Data:2012
Typ:e-książka
Współtwórca:Lisowska, Beata Magdalena. Red.
5 najlepszych listów handlowych
Twórca:Buczny, Aleksander
Data:2008
Typ:e-książka