- Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 4, Pałac Mielżyńskich
Szczegóły obiektu: Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 4, Pałac Mielżyńskich
Struktura
Użytecznik : jak poukładać miasto.
Opis
- Tytuł.:
- Wariant tytułu:
- Autor: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY-NC-SA 3.0
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991014838099705067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:616466
- ISBN: ;
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 6, Biblioteka Raczyńskich
Twórca:Andrzejczyk-Briks, Katarzyna; Jaźwińska, Joanna
Data:2018
Typ:e-książka
Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 5, Cytadela
Twórca:Andrzejczyk-Briks, Katarzyna; Jaźwińska, Joanna
Data:2018
Typ:e-książka
Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 3, Domy Towarowe Alfa
Twórca:Andrzejczyk-Briks, Katarzyna; Jaźwińska, Joanna
Data:2018
Typ:e-książka
Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 2, Kościół Najświętszej Marii Panny
Twórca:Andrzejczyk-Briks, Katarzyna; Jaźwińska, Joanna
Data:2018
Typ:e-książka
Melchior Nering’s Bindings of Three Prints from the Private Library of the Abbott of Trzemeszno, Wojciech Mieliński
Twórca:Muraszko, Michał
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Sekułowicz, Anna. Tł.
Użytecznik : jak poukładać miasto. Cz. 1, Krajobraz miasta
Twórca:Andrzejczyk-Briks, Katarzyna; Chabiera, Aleksandra; Kępski, Michał
Data:2018
Typ:e-książka
Pomnik historii : historia w Pomniku : publikacja jubileuszowa z okazji 10-lecia nadania historycznemu zespołowi miasta Poznania tytułu Pomnika Historii
Data:2018
Typ:e-książka
Współtwórca:Moszyński, Maciej. Red.; Słomiński, Marcin. Red.; Kotkowski, Krzysztof. Tł.
Gazeta Południowo-Pruska. 1798, nr 97
Data:1798
Typ:czasopismo starodruczne
Współtwórca:Ziołecki, Stanisław (1769-1849). Red.