- Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884
Publikacja grupowa: Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884
Struktura
Familienblätter.
Opis
- Tytuł.:
- Wykaz czasopism:
- Współtwórca:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Wydawnictwo główne: Posener Zeitung (1848-1850, 1852-1856, 1858-1884, 1889-1896)
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991013606769705067
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-07-10
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 2 (13 Januar)
Data:1884.01.13
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 1 (6 Januar)
Data:1884.01.06
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 15 (13 April)
Data:1884.04.13
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 14 (6 April)
Data:1884.04.06
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 11 (16 März)
Data:1884.03.16
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 8 (24 Februar)
Data:1884.02.24
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 18 (4 Mai)
Data:1884.05.04
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.
Familienblätter : Sonntags-Beilage der „Posener Zeitung”. 1884, Nr. 17 (27 April)
Data:1884.04.27
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fontane, Carl (1837-1919). Red.