- Ekonomia i Humanistyka : [kwartalnik Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej]. 2001, nr 2-3
Szczegóły obiektu: Ekonomia i Humanistyka : [kwartalnik Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej]. 2001, nr 2-3
Struktura
Ekonomia i Humanistyka.
Opis
- Tytuł.:
- Wariant tytułu: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/discovery/fulldisplay?context=L&vid=48OMNIS_UJA:uja&docid=alma991004092829705067
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:797520
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Nauki humanistyczne i społeczne w perspektywie interdyscyplinarnej. T. 2
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Kobylański, Dawid. Red.
Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data:2010-
Typ:e-czasopismo
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Twórca:Rudolf, Wawrzyniec
Data:2016
Typ:e-książka
Zarządzanie z kodeksem : Młodzi o Sporcie 2020
Twórca:Bekus, Ewelina; Drewniak, Dariusz; Fila, Krzysztof; Górny, Witold; Janeczek, Bartłomiej; Kadłuczka, Michał; Kiełbasiński, Wojciech; Lubaś, Magdalena; Majewski, Łukasz; Pitera, Filip; Szatkowski, Mariusz
Data:2021
Typ:e-książka
Współtwórca:Batorski, Jarema. Red.; Kościółek, Szczepan. Red.
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Twórca:Knecht, Zdzisław (1938- )
Data:2005
Typ:książka
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Twórca:Kotler, Philip (1931- )
Data:1994
Typ:książka
Współtwórca:Belka, Marek (1952- ). Red.