- Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Szczegóły obiektu: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw: ;
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016934630405067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:928163
- ISBN: ;
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce : podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
Twórca:Kaczmarek, Mirosława
Data:2022
Typ:e-książka
Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych : aspekty sprawozdawcze
Twórca:Waniak-Michalak, Halina
Data:2018
Typ:e-książka
Granice władzy : współczesny stan dyskusji
Data:2021
Typ:e-książka
Współtwórca:Kuczera, Małgorzata (prawo). Red.; Kata, Julia. Red.; Stachyra, Rafał. Red.
Edukacja geograficzna na świecie i w Polsce : wybrane problemy
Data:2014
Typ:e-książka
Współtwórca:Głowacz, Arkadiusz. Red.; Szkurłat, Elżbieta (1951- ). Red.
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce : nowe wyzwania marketingowe
Twórca:Domański, Tomasz (1953- )
Data:2022
Typ:e-książka
Ekonomia i finanse w XXI wieku : wyzwania dla zglobalizowanego świata
Data:2020
Typ:e-książka
Współtwórca:Kubiczek, Jakub. Red.; Borcuch, Artur (1977- ). Red.
Cyberbezpieczeństwo : inwestycje z perspektyw przedsiębiorstwa i internetu rzeczy
Twórca:Jeruzalski, Tomasz; Kobza, Andriy; Siekierska-Szerenos, Martyna
Data:2021
Typ:e-książka
Metafora w marketingu : jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Twórca:Zaltman, Gerald (1938- )
Data:2010
Typ:książka
Współtwórca:Środa, Jacek. Tł.; Zaltman, Lindsay H.