- Własność intelektualna w branży gier wideo
Szczegóły obiektu: Własność intelektualna w branży gier wideo
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016969217905067
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:944283
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Prace z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej
Data:1985
Typ:książka
Współtwórca:Serda, Jerzy (1923-1992). Red.; Szwaja, Janusz (1934- ). Red.
American & European intellectual property law : theoretical reflections and contemporary challenges
Data:2020
Typ:e-książka
Współtwórca:Bartosik, Łukasz D. Red.; Curyło, Szymon. Red.; Urbańczyk, Michał. Red.
Kultura gier komputerowych
Twórca:Dovey, Jon (1955- )
Data:cop. 2011
Typ:książka
Współtwórca:Kennedy, Helen W.; Macios, Tomasz; Oksiuta, Anna
Światy z pikseli : antologia studiów nad grami komputerowymi
Data:cop. 2010
Typ:książka
Współtwórca:Filiciak, Mirosław (1976- ). Oprac.
Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej
Data:cop. 2012
Typ:książka
Współtwórca:Pitrus, Andrzej (1968- ). Red.
Własność intelektualna dla przedsiębiorcy
Twórca:Rzążewska, Dorota; Gawliczek, Tomasz; Kupińska-Szczygielska, Anna; Tołwińska, Karolina
Data:cop. 2021
Typ:e-książka
Get familiar with intellectual property
Data:2020
Typ:e-książka
Współtwórca:Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej