- Człowiek zalogowany. 3, Różnorodność sieciowej rzeczywistości
Object's details: Człowiek zalogowany. 3, Różnorodność sieciowej rzeczywistości
PDF
Description
- Title:
- Contributor: ;
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights: Creative Commons BY-SA 3.0
- Resource Type:
- Relation: Człowiek zalogowany : od mowy nienawiści do integracji w sieci ; Człowiek zalogowany 2 : wirtualne społeczności
- Computer Catalogue: http://chamo.bj.uj.edu.pl/uj/search/query?match_1=MUST&field_1=control&term_1=xx003195327
- Adviser: ; ; ; ; ; ; ;
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:278212
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Marketing w internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?
Creator:Bickerton, Pauline; Bickerton, Matthew; Pardesi, Upkar
Date:2006
Type:książka
Contributor:Misztal-Kania, Aleksandra. Tł.
Nowy marketing
Creator:Kaznowski, Dominik
Date:2008
Type:książka
Marketing internetowy
Creator:Frąckiewicz, Ewa
Date:2006
Type:książka
Człowiek zalogowany. 1, Od mowy nienawiści do integracji w sieci
Date:2013
Type:książka
Contributor:Wysocka-Pleczyk, Małgorzata. Red.; Świeży, Beata. Red.
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Creator:Mazurek, Grzegorz
Date:2008
Type:książka
Moje początki w programie partnerskim
Creator:Gajkowska, Katarzyna
Date:2008
Type:e-książka
Podręcznik Partnera
Date:2008
Type:e-książka
Contributor:Styńska, Aneta
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy
Creator:Scott, David Meerman (1961- )
Date:2009
Type:książka
Contributor:Werbanowska, Marta. Tł.