- Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
Object's details: Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
PDF
Description
- Title:
- Creator:
- Contributor:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991006736169705067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:396760
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]
Creator:Pringle, Hamish; Gordon, William
Date:2008
Type:książka
Contributor:Grajkowska, Wanda. Tł.
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Date:2015
Type:książka
Contributor:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Zarządzanie marką
Creator:Kall, Jacek; Kłeczek, Ryszard; Sagan, Adam (1963- )
Date:2006
Type:książka
Employer branding czyli Zarządzanie marką pracodawcy : uwarunkowania, procesy, pomiar
Creator:Wojtaszczyk, Katarzyna
Date:2012
Type:książka
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Creator:Keller, Kevin Lane (1956- )
Date:2011
Type:książka
Contributor:Kall, Jacek. Wstęp; Bruzi, Hanna. Tł.; Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł.; Miśkiewicz, Magdalena. Tł.
No logo : bez przestrzeni, bez wyboru, bez pracy
Creator:Klein, Naomi (1970- )
Date:2014
Type:książka
Contributor:Halaba, Małgorzata. Tł.; Jankowska, Hanna (tłumacz). Tł.; Makaruk, Katarzyna. Tł.; Muza SA.
Marketing usług : wybrane aspekty
Date:2005
Type:książka
Contributor:Perenc, Józef (1945- ). Red.
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Creator:Rudolf, Wawrzyniec
Date:2016
Type:e-książka