- Szkoła bez uprzedzeń? : o podstawie tolerancji w Europejskim Roku Dialogu Międzykulturowego : VI sesja metodyczna, Gdańsk, 5 listopada 2008 : materiały sesyjne
Object's details: Szkoła bez uprzedzeń? : o podstawie tolerancji w Europejskim Roku Dialogu Międzykulturowego : VI sesja metodyczna, Gdańsk, 5 listopada 2008 : materiały sesyjne
PDF
Description
- Title:
- Title version:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Description:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1v550j0/alma991009248029705067
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:419001
- ISSN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Przyjaciele Jednorożca
Date:2022
Type:e-książka
Spotkanie z Innym jako wyzwanie XXI wieku : wykład wygłoszony 1 października 2004 z okazji przyznania tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Creator:Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
Date:cop. 2004
Type:książka
Koncepcja tolerancji w społeczeństwie i prawie holenderskim
Creator:Korzewski, Marcin
Date:2004
Type:rozprawa doktorska
Kierunki zmian w pedagogice opiekuńczej i pracy socjalnej
Date:2010
Type:książka
Contributor:Barnaś-Baran, Ewa; Duraj-Nowakowa, Krystyna (1945- ). Red.; Gruca-Miąsik, Urszula. Red.
Kształt i Barwa. R.6, 1927
Date:1927.01.01
Type:czasopismo
Contributor:Matzke, Stanisław (1870-1949). Red.
Kształt i Barwa : pismo poświęcone nauczaniu rysunku i przedmiotów pokrewnych w szkołach wszelkiej kategorji. R.3, 1923
Date:1923
Type:czasopismo
Contributor:Matzke, Stanisław (1870-1949). Red.
Kształt i Barwa. R.5, 1926
Date:1926
Type:czasopismo
Contributor:Matzke, Stanisław (1870-1949). Red.
Kształt i Barwa : pismo poświęcone sprawom wychowania artystycznego, nauki rysunku i sztuki stosowanej. R.2, 1914, z. 2
Date:1914.03.01
Type:czasopismo
Contributor:Matzke, Stanisław (1870-1949). Red.