- Badania z wykorzystaniem eyetrackera : zastosowanie w marketingu sportowym
Object's details: Badania z wykorzystaniem eyetrackera : zastosowanie w marketingu sportowym
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016594441805067
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:803753
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Zarządzanie z kodeksem : Młodzi o Sporcie 2020
Creator:Bekus, Ewelina; Drewniak, Dariusz; Fila, Krzysztof; Górny, Witold; Janeczek, Bartłomiej; Kadłuczka, Michał; Kiełbasiński, Wojciech; Lubaś, Magdalena; Majewski, Łukasz; Pitera, Filip; Szatkowski, Mariusz
Date:2021
Type:e-książka
Contributor:Batorski, Jarema. Red.; Kościółek, Szczepan. Red.
Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym
Date:2008
Type:książka
Contributor:Klisiński, Janusz (1950- ). Red.