- Metafora w marketingu : jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Object's details: Metafora w marketingu : jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Description
- Title:
- Original title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Language:
- Rights:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma9910248656905606
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:878580
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Creator:Lindstrom, Martin (1970- )
Date:2009
Type:książka
Contributor:Zielińska, Magdalena. Tł.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Creator:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Date:2018
Type:e-książka
Ekonomia i finanse w XXI wieku : wyzwania dla zglobalizowanego świata
Date:2020
Type:e-książka
Contributor:Kubiczek, Jakub. Red.; Borcuch, Artur (1977- ). Red.
Konsumowanie życia
Creator:Bauman, Zygmunt (1925-2017)
Date:2009
Type:książka
Contributor:Wyrwas-Wiśniewska, Monika. Tł.
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce : nowe wyzwania marketingowe
Creator:Domański, Tomasz (1953- )
Date:2022
Type:e-książka
Człowiek i jego decyzje. 2
Date:2009
Type:książka
Contributor:Biela, Adam (1947- ). Red.; Kłosiński, Kazimierz Albin (1940- ). Red.
Digital ethics : polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii : I ogólnopolski raport
Creator:Rudnicka, Agata; Kaczorowska-Spychalska, Dominika; Kulik, Monika (public relations); Reichel, Janusz (1965- )
Date:2020
Type:e-książka
Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce : podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
Creator:Kaczmarek, Mirosława
Date:2022
Type:e-książka