- Nauczyciele akademiccy wobec systemu oceniania okresowego pracowników
Object's details: Nauczyciele akademiccy wobec systemu oceniania okresowego pracowników
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Description: ;
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder: ;
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016937133805067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:928602
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników
Creator:Sidor-Rządkowska, Małgorzata
Date:2001
Type:książka
Aborcja : między ideologią a doświadczeniem indywidualnym : monografia zjawiska
Creator:Wejbert-Wąsiewicz, Ewelina (1978- )
Date:2011
Type:e-książka
Wybrane problemy wschodniego pogranicza Polski wobec wyzwań współczesności
Creator:Błaszczak, Dawid; Romanowicz, Wiesław (1962- )
Date:2018
Type:e-książka
Contributor:Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II (Biała Podlaska)
Wspinaczka po profesurę : przewodnik satelitarny po karierze akademickiej : od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów
Creator:Gambarelli, Gianfranco
Date:2011
Type:książka
Contributor:Łucki, Zbigniew (1938- ). Tł.
Kompetencyjne systemy ocen pracowników : przygotowanie, wdrażanie i integrowanie z innymi systemami ZZL
Creator:Sidor-Rządkowska, Małgorzata
Date:2006
Type:książka
Kontrakt psychologiczny w zmieniającym się świecie pracy - przed pandemią COVID-19 i w trakcie jej trwania
Creator:Rogozińska-Pawełczyk, Anna
Date:2021
Type:e-książka
Postawy i zmiany postaw
Creator:Bohner, Gerd (1959- )
Date:2004
Type:książka
Contributor:Radzicki, Józef. Tł.; Wänke, Michaela (1959- )
Jak kształcić studentów chemii i kierunków pokrewnych : podręcznik nauczyciela akademickiego
Date:2008
Type:e-książka
Contributor:Maciejowska, Iwona (1964- ). Red.