- Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Object's details: Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Description
- Title:
- Creator: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Contributor:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights: Creative Commons BY 4.0
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016938816305067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:928791
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Etyka i CSR w mediach społecznościowych : Digital Ninjas 2023
Creator:Kwiecień, Kamil; Wawrowski, Bartosz; Sawczuk, Magdalena; Grabania, Julia; Kwiatkowska, Kamila (organizacja i zarządzanie); Kołpak, Magdalena; Sławińska, Martyna (organizacja i zarządzanie); Brańka, Karolina
Date:2023
Type:e-książka
Contributor:Kopera, Sebastian. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Creator:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Date:2018
Type:e-książka
Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Wybrane aspekty marketingu : uwarunkowania, zmiany i trendy
Date:2023
Type:e-książka
Contributor:Kantyka, Joanna (kultura fizyczna). Red.; Chudy, Wojciech (kultura fizyczna). Red.
Reklama : teorie, koncepce, modely
Creator:Světlík, Jaroslav (1949- )
Date:2017
Type:e-książka
Contributor:Szewczyk, Marcin K. Red.
Sektor ubezpieczeń w obliczu wyzwań współczesności
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Lemkowska, Malwina. Red.; Wojtkowiak, Marcin. Red.
New technologies in social marketing and communication
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.