- Przedsiębiorczość akademicka : istota, znaczenie, uwarunkowania rozwoju
Object's details: Przedsiębiorczość akademicka : istota, znaczenie, uwarunkowania rozwoju
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Description:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords:
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder: ;
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1v550j0/alma991016942709405067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:932743
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne
Creator:Piecuch, Teresa
Date:2013
Type:książka
Akademicki spin off : wiedza, zasoby i ścieżki rozwoju
Creator:Głodek, Paweł (1971- )
Date:2018
Type:e-książka
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation : JEMI. Vol. 12, 2016, iss. 4
Date:2016
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (Nowy Sącz); Fundacja „Cognitione”; Ujwary-Gil, Anna. Red.
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation : JEMI. Vol. 13, 2017, iss. 3
Date:2017
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (Nowy Sącz); Fundacja „Cognitione”; Ujwary-Gil, Anna. Red.
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation : JEMI. Vol. 12, 2016, iss. 3
Date:2016
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (Nowy Sącz); Fundacja „Cognitione”; Ujwary-Gil, Anna. Red.
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation : JEMI. Vol. 11, 2015, iss. 3
Date:2015
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (Nowy Sącz); Fundacja „Cognitione”; Ujwary-Gil, Anna. Red.
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation : JEMI. Vol. 11, 2015, iss. 2
Date:2015
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (Nowy Sącz); Fundacja „Cognitione”; Ujwary-Gil, Anna. Red.