- Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych
Object's details: Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Coverage:
- Language:
- Rights: Creative Commons BY-NC-ND 4.0
- Rights holder:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1v550j0/alma991016983236105067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:952166
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
E-komunikacja na rynku usług bankowych : modele, narzędzia, zastosowanie
Creator:Tarabasz, Anna
Date:2012
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : skryp [materiały do rozdziałów]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : skryp [książka]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : [prezentacja]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : zbiór zadań - odpowiedzi [zadania - rozwiązania]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : zbiór zadań - odpowiedzi [książka]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : zbiór zadań - pytania [zadania - materiały]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka
Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów : zbiór zadań - pytania [książka]
Creator:Szudejko, Michał
Date:2023
Type:e-książka