- Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
Object's details: Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
Description
- Title:
- Contributor: ;
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights: Creative Commons BY-NC-ND 4.0
- Rights holder: ; ;
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1v550j0/alma991016983235605067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:952214
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Wizerunek firmy
Creator:Altkorn, Jerzy (1931-2004)
Date:2004
Type:książka
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Date:2015
Type:książka
Contributor:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Humanistyka i nauki społeczne : doświadczenia, konteksty, wyzwania. T. 16, Relacje rodzinne i międzypokoleniowe
Date:2021
Type:e-książka
Contributor:Pujer, Klaudia. Red.
Sztuka budowania wizerunku w mediach : podręcznik menedżera, polityka i trenera public relations
Creator:Bednarek, Hanna
Date:2005
Type:książka
Wybrane aspekty marketingu : uwarunkowania, zmiany i trendy
Date:2023
Type:e-książka
Contributor:Kantyka, Joanna (kultura fizyczna). Red.; Chudy, Wojciech (kultura fizyczna). Red.
PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Creator:Budzyński, Wojciech
Date:cop. 2018
Type:książka
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw w warunkach niepewności
Date:2023
Type:e-książka
Contributor:Kochalski, Cezary. Red.
Accounting. 6, Accounting organization
Creator:Rusak, Tomasz J.
Date:2023.10
Type:e-książka