- Estimating the effect of class size on academic achievement by ex post facto experiment
Szczegóły obiektu: Estimating the effect of class size on academic achievement by ex post facto experiment
PDF
Struktura
Edukacja.
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Data:
- Abstrakt:
- Cytata bibliograficzna:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY 4.0
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:282247
- ISSN:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Szacowanie wpływu liczebności klasy na osiągnięcia edukacyjne uczniów z wykorzystaniem eksperymentu ex post facto
Twórca:Koniewski, Maciej
Data:2012
Typ:artykuł
Estimating the effect of class size on academicachievement by ex post facto experiment
Twórca:Koniewski, Maciej
Data:2013
Typ:artykuł
The effect of school entrance age on academic performance
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2014
Typ:artykuł
The effect of school entrance age on academic performance
Twórca:Konarzewski, Krzysztof
Data:2014
Typ:artykuł
Szacowanie efektu nauczyciela na osiągnięcia edukacyjne uczniów z wykorzystaniem hierarchicznego modelowania liniowego
Twórca:Koniewski, Maciej
Data:2013
Typ:artykuł
Razem czy osobno? Przegląd badań nad edukacją zróżnicowaną ze względu na płeć
Twórca:Koniewski, Maciej; Mazelanik, Robert
Data:2017
Typ:artykuł
Aspiracje edukacyjne rodziców w stosunku do własnych dzieci
Twórca:Kozłowski, Waldemar; Matczak, Ewa
Data:2014
Typ:artykuł
Estimating teacher effect using hierarchical linear modelling
Twórca:Koniewski, Maciej
Data:2014
Typ:artykuł