- Employer branding : budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Szczegóły obiektu: Employer branding : budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
PDF
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe:
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991002305319705067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:396617
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Twórca:Halemba, Piotr (1966- ); Wantulok, Martyna
Data:2021
Typ:e-książka
New technologies in social marketing and communication
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
New technologies in social marketing and communication
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.