- Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Szczegóły obiektu: Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Opis
- Tytuł.:
- Wariant tytułu:
- Autor: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016675456305067
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:850985
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Employer branding : budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Twórca:Kozłowski, Marek
Data:2012
Typ:książka
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych : studia przypadków
Data:2016
Typ:e-książka
Współtwórca:Golik-Górecka, Grażyna. Red.
New technologies in social marketing and communication
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
New technologies in social marketing and communication
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Twórca:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Data:2018
Typ:e-książka
Zarządzanie i logistyka w XXI wieku : kierunki rozwoju
Data:2020
Typ:e-książka
Współtwórca:Ciesielska, Anna Irena. Red.
Budowanie kapitału marki
Twórca:Caputa, Wiesława; Łuczak, Mariola; Szwajca, Danuta
Data:© copyright 2017
Typ:e-książka
Dsignn : scientific magazine on graphic design and new media. 2024, no. 03
Data:2024
Typ:e-czasopismo
Współtwórca:Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania (Warszawa)