- Przykład powinien być tylko przykładem, czyli jakie zadania naprawdę sprawdzają umiejętności
Szczegóły obiektu: Przykład powinien być tylko przykładem, czyli jakie zadania naprawdę sprawdzają umiejętności
PDF
Struktura
Edukacja.
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ;
- Wydawca:
- Data:
- Abstrakt:
- Cytata bibliograficzna:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY 4.0
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:409009
- ISSN:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
An example should be just an example. Which tasks really check skills?
Twórca:Grajkowski, Wojciech; Ostrowska, Barbara
Data:2013
Typ:artykuł
An example should be just an example. Which tasks really check skills?
Data:2013
Typ:article
Opinie nauczycieli, dyrektorów szkół i uczniów na temat nauczania blokowego przedmiotów przyrodniczych w gimnazjum
Twórca:Grajkowski, Wojciech
Data:2013
Typ:artykuł
O zagrożeniach świata zamkniętego w jednoznacznych opozycjach na podstawie gimnazjalnych wypowiedzi interpretacyjnych
Twórca:Tomaszewska, Grażyna B.
Data:2015
Typ:artykuł
O zagrożeniach świata zamkniętego w jednoznacznych opozycjach na podstawie gimnazjalnych wypowiedzi interpretacyjnych
Twórca:Tomaszewska, Grażyna B.
Data:2017
Typ:artykuł
Koncepcje nauczania literatury w podręcznikach i programach do języka polskiego dla gimnazjum w świetle podstawy programowej z roku 1999
Twórca:Olszowska, Gabriela
Data:2007
Typ:rozprawa doktorska
Science in School
Typ:strona dydaktyczna
Współtwórca:Eleanor Hayes
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2002–2010 na wspólnej skali
Twórca:Szaleniec, Henryk; Grudniewska, Magdalena; Kondratek, Bartosz; Kulon, Filip; Pokropek, Artur
Data:2012
Typ:artykuł