- Budowanie kapitału marki
Szczegóły obiektu: Budowanie kapitału marki
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1jhsq6s/alma991016648550005067
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:495215
- ISBN: ;
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Twórca:Keller, Kevin Lane (1956- )
Data:2011
Typ:książka
Współtwórca:Kall, Jacek. Wstęp; Bruzi, Hanna. Tł.; Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł.; Miśkiewicz, Magdalena. Tł.
Nauki humanistyczne i społeczne w perspektywie interdyscyplinarnej. T. 11
Data:2024
Typ:e-książka
Współtwórca:Kobylański, Dawid Red.
Entrepreneurship and human capital in theory and practice : chosen aspects
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Misiak-Kwit, Sandra. Red.
Kapitał intelektualny : spojrzenie z perspektywy interesariuszy
Twórca:Kasiewicz, Stanisław (1946- ); Rogowski, Waldemar; Kicińska, Monika
Data:2006
Typ:książka
Kapitał intelektualny a konkurencyjność banków w Polsce
Twórca:Anielak-Sobczak, Karolina
Data:2023
Typ:e-książka
Zarządzanie rozwojem organizacji w zmiennym otoczeniu : monografia
Data:2017
Typ:e-książka
Współtwórca:Pujer, Klaudia. Red.; Danielak, Wiesław. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Twórca:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Data:2018
Typ:e-książka
Global business networks : concept - structure - competitiveness
Twórca:Rosińska-Bukowska, Magdalena
Data:2020
Typ:e-książka