- Budowanie kapitału marki
Object's details: Budowanie kapitału marki
Description
- Title:
- Creator: ; ;
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Description:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1jhsq6s/alma991016648550005067
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:495215
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Creator:Keller, Kevin Lane (1956- )
Date:2011
Type:książka
Contributor:Kall, Jacek. Wstęp; Bruzi, Hanna. Tł.; Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł.; Miśkiewicz, Magdalena. Tł.
Nauki humanistyczne i społeczne w perspektywie interdyscyplinarnej. T. 11
Date:2024
Type:e-książka
Contributor:Kobylański, Dawid Red.
Entrepreneurship and human capital in theory and practice : chosen aspects
Date:2015
Type:książka
Contributor:Misiak-Kwit, Sandra. Red.
Kapitał intelektualny : spojrzenie z perspektywy interesariuszy
Creator:Kasiewicz, Stanisław (1946- ); Rogowski, Waldemar; Kicińska, Monika
Date:2006
Type:książka
Kapitał intelektualny a konkurencyjność banków w Polsce
Creator:Anielak-Sobczak, Karolina
Date:2023
Type:e-książka
Zarządzanie rozwojem organizacji w zmiennym otoczeniu : monografia
Date:2017
Type:e-książka
Contributor:Pujer, Klaudia. Red.; Danielak, Wiesław. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Creator:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Date:2018
Type:e-książka
Global business networks : concept - structure - competitiveness
Creator:Rosińska-Bukowska, Magdalena
Date:2020
Type:e-książka