- Zarządzanie marką
Szczegóły obiektu: Zarządzanie marką
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991008848289705067
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:796291
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Employer branding czyli Zarządzanie marką pracodawcy : uwarunkowania, procesy, pomiar
Twórca:Wojtaszczyk, Katarzyna
Data:2012
Typ:książka
Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]
Twórca:Pringle, Hamish; Gordon, William
Data:2008
Typ:książka
Współtwórca:Grajkowska, Wanda. Tł.
Zarządzanie marką
Twórca:Urbanek, Grzegorz
Data:2002
Typ:książka
Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
Twórca:Kosson, Grzegorz
Data:cop. 2007
Typ:e-książka
Współtwórca:Mamedov, Kerim. Il.
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Ochrona znaków towarowych w Polsce i w Unii Europejskiej
Data:2016
Typ:e-książka
Współtwórca:Klimaszewska, Magdalena (prawo). Red.; Bielarz, Joanna. Red.
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Twórca:Keller, Kevin Lane (1956- )
Data:2011
Typ:książka
Współtwórca:Kall, Jacek. Wstęp; Bruzi, Hanna. Tł.; Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł.; Miśkiewicz, Magdalena. Tł.
Ochrona znaków towarowych w Polsce i w Unii Europejskiej
Data:© 2024
Typ:e-książka
Współtwórca:Klimaszewska, Magdalena. Oprac.; Bielarz, Joanna. Oprac.; Capiga-Wilewska, Sylwia. Oprac.