- Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Szczegóły obiektu: Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Opis
- Tytuł.:
- Współtwórca: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Uwagi:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Zakres:
- Język: ;
- Status prawny:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma9910929158705606
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:957115
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Wizerunek firmy
Twórca:Altkorn, Jerzy (1931-2004)
Data:2004
Typ:książka
Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]
Twórca:Pringle, Hamish; Gordon, William
Data:2008
Typ:książka
Współtwórca:Grajkowska, Wanda. Tł.
Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
Twórca:Kosson, Grzegorz
Data:cop. 2007
Typ:e-książka
Współtwórca:Mamedov, Kerim. Il.
Employer branding czyli Zarządzanie marką pracodawcy : uwarunkowania, procesy, pomiar
Twórca:Wojtaszczyk, Katarzyna
Data:2012
Typ:książka
Zarządzanie marką
Twórca:Kall, Jacek; Kłeczek, Ryszard; Sagan, Adam (1963- )
Data:2006
Typ:książka
Polityka rachunkowości w kształtowaniu obrazu jednostki gospodarczej
Data:2024
Typ:e-książka
Współtwórca:Remlein, Marzena. Red.; Masztalerz, Marek. Red.
Humanistyka i nauki społeczne : doświadczenia, konteksty, wyzwania. T. 16, Relacje rodzinne i międzypokoleniowe
Data:2021
Typ:e-książka
Współtwórca:Pujer, Klaudia. Red.
Sztuka budowania wizerunku w mediach : podręcznik menedżera, polityka i trenera public relations
Twórca:Bednarek, Hanna
Data:2005
Typ:książka