- Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Szczegóły obiektu: Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Współtwórca:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY 4.0
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016938816305067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:928791
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Etyka i CSR w mediach społecznościowych : Digital Ninjas 2023
Twórca:Kwiecień, Kamil; Wawrowski, Bartosz; Sawczuk, Magdalena; Grabania, Julia; Kwiatkowska, Kamila (organizacja i zarządzanie); Kołpak, Magdalena; Sławińska, Martyna (organizacja i zarządzanie); Brańka, Karolina
Data:2023
Typ:e-książka
Współtwórca:Kopera, Sebastian. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Twórca:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Data:2018
Typ:e-książka
Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Wybrane aspekty marketingu : uwarunkowania, zmiany i trendy
Data:2023
Typ:e-książka
Współtwórca:Kantyka, Joanna (kultura fizyczna). Red.; Chudy, Wojciech (kultura fizyczna). Red.
Reklama : teorie, koncepce, modely
Twórca:Světlík, Jaroslav (1949- )
Data:2017
Typ:e-książka
Współtwórca:Szewczyk, Marcin K. Red.
Sektor ubezpieczeń w obliczu wyzwań współczesności
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Lemkowska, Malwina. Red.; Wojtkowiak, Marcin. Red.
New technologies in social marketing and communication
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.