- Wybrane aspekty marketingu : uwarunkowania, zmiany i trendy
Szczegóły obiektu: Wybrane aspekty marketingu : uwarunkowania, zmiany i trendy
Opis
- Tytuł.:
- Współtwórca: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016964233005067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:939091
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Twórca:Biernacka, Anna (marketing); Dyrcz, Urszula; Galarowicz, Agnieszka; Głowacz, Anna; Grabania, Julia; Gruchot, Kacper; Kruk, Krystian; Krzykowska, Weronika; Kwiecień, Kamil; Morawska, Wiktoria (socjolożka); Piasecka, Klaudia; Rogala, Aleksandra (1999- ); Szczerbic, Karolina; Tomala, Dominika; Wawrowski, Bartosz; Wąsek, Beata; Witaszek, Karolina; Wojtkiewicz, Andżelika
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Kopera, Sebastian. Red.
PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Twórca:Budzyński, Wojciech
Data:cop. 2018
Typ:książka
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Twórca:Rudolf, Wawrzyniec
Data:2016
Typ:e-książka
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Zarządzanie z kodeksem : Młodzi o Sporcie 2020
Twórca:Bekus, Ewelina; Drewniak, Dariusz; Fila, Krzysztof; Górny, Witold; Janeczek, Bartłomiej; Kadłuczka, Michał; Kiełbasiński, Wojciech; Lubaś, Magdalena; Majewski, Łukasz; Pitera, Filip; Szatkowski, Mariusz
Data:2021
Typ:e-książka
Współtwórca:Batorski, Jarema. Red.; Kościółek, Szczepan. Red.
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Twórca:Knecht, Zdzisław (1938- )
Data:2005
Typ:książka
Nowa widownia : o promocji w kulturze
Twórca:Czarnecki, Sławomir
Data:2016
Typ:książka
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Twórca:Rószkiewicz, Małgorzata
Data:2002