- Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku
Object's details: Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991003644399705067
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:974692
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]
Creator:Pringle, Hamish; Gordon, William
Date:2008
Type:książka
Contributor:Grajkowska, Wanda. Tł.
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Date:2015
Type:książka
Contributor:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
Creator:Kosson, Grzegorz
Date:cop. 2007
Type:e-książka
Contributor:Mamedov, Kerim. Il.
Employer branding czyli Zarządzanie marką pracodawcy : uwarunkowania, procesy, pomiar
Creator:Wojtaszczyk, Katarzyna
Date:2012
Type:książka
Zarządzanie marką
Creator:Kall, Jacek; Kłeczek, Ryszard; Sagan, Adam (1963- )
Date:2006
Type:książka
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Creator:Rudolf, Wawrzyniec
Date:2016
Type:e-książka
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Creator:Knecht, Zdzisław (1938- )
Date:2005
Type:książka
Zarządzanie z kodeksem : Młodzi o Sporcie 2020
Creator:Bekus, Ewelina; Drewniak, Dariusz; Fila, Krzysztof; Górny, Witold; Janeczek, Bartłomiej; Kadłuczka, Michał; Kiełbasiński, Wojciech; Lubaś, Magdalena; Majewski, Łukasz; Pitera, Filip; Szatkowski, Mariusz
Date:2021
Type:e-książka
Contributor:Batorski, Jarema. Red.; Kościółek, Szczepan. Red.