- Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Object's details: Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Description
- Title:
- Title version:
- Creator: ;
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016675456305067
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:850985
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Employer branding : budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Creator:Kozłowski, Marek
Date:2012
Type:książka
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych : studia przypadków
Date:2016
Type:e-książka
Contributor:Golik-Górecka, Grażyna. Red.
New technologies in social marketing and communication
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
New technologies in social marketing and communication
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Creator:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Date:2018
Type:e-książka
Zarządzanie i logistyka w XXI wieku : kierunki rozwoju
Date:2020
Type:e-książka
Contributor:Ciesielska, Anna Irena. Red.
Budowanie kapitału marki
Creator:Caputa, Wiesława; Łuczak, Mariola; Szwajca, Danuta
Date:© copyright 2017
Type:e-książka
Dsignn : scientific magazine on graphic design and new media. 2024, no. 03
Date:2024
Type:e-czasopismo
Contributor:Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania (Warszawa)