- Konsumenci z perspektywy neuronauki poznawczej : wybrane zagadnienia
Object's details: Konsumenci z perspektywy neuronauki poznawczej : wybrane zagadnienia
Description
- Title:
- Creator:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Coverage:
- Language:
- Rights: Creative Commons BY-NC-ND 4.0
- Rights holder:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1jhsq6s/alma991016823836405067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:903706
- ISBN: ;
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Neuromarketing : interdyscyplinarne spojrzenie na klienta
Date:cop. 2008
Type:książka
Contributor:Mruk, Henryk. Red.; Sznajder, Michał. Red.
Psychologia zachowań konsumenckich
Creator:Falkowski, Andrzej (1953- ); Tyszka, Tadeusz (1939- )
Date:2009
Type:książka
Ochrona interesów prawnych konsumenta w działalności spółdzielczości spożywców
Creator:Żuławska, Czesława (1930- )
Date:1977
Type:książka
Metafora w marketingu : jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim
Creator:Zaltman, Gerald (1938- )
Date:2010
Type:książka
Contributor:Środa, Jacek. Tł.; Zaltman, Lindsay H.
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta
Creator:Maison, Dominika
Date:2010
Type:książka
Skonsumowani : jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli
Creator:Barber, Benjamin R. (1939-2017)
Date:2008
Type:książka
Contributor:Jankowska, Hanna. Tł.
Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją
Date:2015
Type:książka
Contributor:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Red.
Ekonomia i finanse w XXI wieku : wyzwania dla zglobalizowanego świata
Date:2020
Type:e-książka
Contributor:Kubiczek, Jakub. Red.; Borcuch, Artur (1977- ). Red.