- Sex differences in guessing and item omission
Szczegóły obiektu: Sex differences in guessing and item omission
PDF
Struktura
Edukacja.
Opis
- Tytuł.:
- Autor: ; ; ;
- Wydawca:
- Data:
- Abstrakt:
- Cytata bibliograficzna:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY 4.0
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc-test.dlibra.psnc.pl:409106
- ISSN:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Porównywalne wyniki egzaminacyjne : praca zbiorowa
Twórca:Szaleniec, Henryk; Kondratek, Bartosz; Kulon, Filip; Pokropek, Artur; Skórska, Paulina; Świst, Karolina; Wołodźko, Tymoteusz; Żółtak, Mateusz
Data:cop. 2015
Trafność prognostyczna wskaźników osiągnięć gimnazjalnych względem wyników maturalnych dziewcząt i chłopców
Twórca:Świst, Karolina; Skórska, Paulina
Data:2016
Typ:artykuł
Wpływ zróżnicowania wieku uczniów na szacowanie gimnazjalnych wskaźników edukacyjnej wartości dodanej
Twórca:Jasińska-Maciążek, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Wpływ zróżnicowania wieku uczniów na szacowanie gimnazjalnych wskaźników edukacyjnej wartości dodanej
Twórca:Jasińska-Maciążek, Aleksandra
Data:2017
Typ:artykuł
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego
Twórca:Skórska, Paulina; Świst, Karolina; Szaleniec, Henryk
Data:2014
Typ:artykuł
Szacowanie trafności predykcyjnej ocen szkolnych z wykorzystaniem hierarchicznego modelowania liniowego
Twórca:Skórska, Paulina; Świst, Karolina; Szaleniec, Henryk
Data:2014
Typ:artykuł
Does guessing matter? Differences between ability estimates from 2PL and 3PL IRT models in case of guessing
Twórca:Żółtak, Tomasz; Golonka, Grzegorz
Data:2015
Typ:artykuł
Zróżnicowane funkcjonowanie zadań testowych ze względu na wersję testu
Twórca:Koniewski, Maciej; Majkut, Przemysław; Skórska, Paulina
Data:2014
Typ:artykuł